uw ondersteuning - uw personal assistent

Een zzp'er voor dergelijke ondersteuning en dienstverlening is (nog) niet gebruikelijk maar heeft zeker voordelen voor u als ondernemer. Geen loonheffingen, verzekeringen, pensioenopbouw en een aanzienlijk lager ziekteverzuim. Geen vaste contracten maar slechts ondersteuning op basis van uw vraag- als tijdelijk project bijvoorbeeld!

Immers, ondernemers zijn goed in het uitvoeren van hun zaak/ onderneming, maar ook bij deze ondernemers komt de administratie om de hoek kijken. Wat kan het dan prettig zijn dat er iemand is die dit voor een paar uurtjes per week/ maand bijhoud.

Taken die ik voor uw uit kan voeren, zowel op afstand als fysiek;

Secretarieel

- Notuleren; het voorbereiden, notuleren en bewaken van acties en deadlines. Opstellen agenda. Notuleren van overige gespreksvormen wo. multidisciplinair.

- Verzorgen van complex agendabeheer, diverse in- en externe vergaderingen inplannen.

- Mailbox beheer

- Verzorgen van diverse in- en externe correspondentie verzorgen; in Nederlands, Duits, Engels, alsmede medische correspondentie.

- Telefonie (bereikbaar op afstand!); Nederlands (ABN), Duits, Engels

 

Personeelszaken

- Gesprekken inplannen met sollicitanten/stagiaires en administratieve verwerking.

- Verzuim en roostering, functionerings- / beoordelingsgesprekken.

- Verwerken van mutaties

- Aanmaken en bijhouden dossiervorming - voortgang bewaking.

 

Boekhouding

- Het opstellen en bijhouden van financiƫle zaken, kasbeheer, verwerking bankgegevens, crediteuren- en debiteurenbeheer. Excel vaardig.

- Aanvragen PGB voor zorgindicatie en alle daaruit voortvloeiende werkzaamheden.

- Ondersteuning bij aanbestedingen (mn. zorgboerderijen -/instellingen) 

Overig

- Goed onderscheiden van hoofd- en bijzaken

- Presentaties (powerpoint) opmaken.

- Organiseren en verzorgen van bijeenkomsten, recepties, evenementen, beurzen.

- Aanvraag vergunningen en voortgang bewaken

 

U ziet; administratie is een vakgebied in de breedste zin des woord. Door de huidig goede systemen is het mogelijk om uw bereikbaarheid dusdanig te organiseren dat ik namens uw bedrijf telefonisch beschikbaar ben; alsof u uw eigen receptioniste aan de balie heeft! Ook het virtueel vergaderen neemt in populariteit toe; het scheelt tijd, kilometers en dus geld! Het nieuwe werken geeft flexibiliteit maar niet tegen kwaliteit! Integendeel; Leuk Project kunt u vertrouwen op goed georganiseerd werk.

Voor particulieren kan ik idem wat betekenen; in een relatief korte tijd uw administratie geheel op orde en zonder zorgen tegen een evenwichtig tarief. Hulp bij het ordenen van chaosthuis; wat bewaar ik, wat kan weg, in welke map en voor hoe lang? Samen zetten we de juiste stappen om een goed georganiseerd overzicht te krijgen en te behouden. 


Andere vragen? Neem dan gerust contact met mij op!

Copyright leukproject